about overview
הנהלה:
יו"ר חבר המנהלים – גדעון פדרמן
משנה ליו"ר חבר המנהלים – עמי פדרמן
מנכ"ל – שלומי טחן
נתח שוק:
רשת מלונות דן הינה רשת המלונות הישראלית הוותיקה, היוקרתית והמובילה בישראל. בבעלותה 17 מלונות יוקרה, כאשר אחד מהם נמצא בבנגלור שבהודו. המלונות ברמת סופר דלקס ודלקס, כ- 4,300 חדרים במיקומים מרכזיים ובפריסה ארצית.
רשת מלונות דן מנהלת ומפעילה דרך שותפות עם QAS חמישה טרקלינים עסקיים ללקוחות VIP בנמל התעופה בן גוריון, בשיתוף עם חברות עסקיות אחרות. הרשת מחזיקה ומנהלת גם את "מגדל המלך דוד" בתל אביב, הכולל דירות ושטחי מסחר, ומחזיקה בשליש מהמרכז המסחרי קניון פנורמה בחיפה.רשת מלונות דן מפעילה בית ספר ללימוד מקצועות המלונאות ולקולינריה גבוהה, דן גורמה בתל אביב (במיזם משותף עם אורט ישראל). בנוסף רשת מלונות דן היא גם החברה האם של חברת הקייטרינג "עידית טיב וטעים".
כוח אדם:
רשת מלונות דן מעסיקה כ-3,500 עובדים.
מלונות הרשת:
המלך דוד – 233 חדרים
דן ירושלים – 505 חדרים
דן פנורמה ירושלים – 289 חדרים
דן בוטיק – 129 חדרים
דן כרמל – 227 חדרים
דן פנורמה חיפה – 264 חדרים
דן תל אביב – 293 חדרים
דן פנורמה תל אביב- 478 חדרים
מלון לינק תל אביב - 94 חדרים
דן אכדיה - 208 חדרים
דן אילת – 375 חדרים
דן פנורמה אילת – 277 חדרים
נפטון אילת - 280 חדרים
דן קיסריה – 116 חדרים
רות צפת - 77 חדרים
המעיין נצרת - 226 חדרים
בנגלור, הודו
מלון Den Bengaluru - חדרים 226
תוצאות עסקיות:
למעבר לדיווחי החברה לבורסה לחץ כאן.
שיווק ומכירות:
לרשת מלונות דן נציגות בניו יורק, האחראית על מכירות ושיווק בצפון אמריקה. רשת דן נמצאת בקשר גם עם סוכנויות הטיולים הגדולות ומפעילי תיירות בישראל ובחו"ל.
מלון המלך דוד בירושלים, מלון הדגל של רשת דן, ומלון דן תל אביב מיוצגים על ידי ארגון The Leading Hotels of the World היוקרתי, המייצג את המלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר בעולם כיום. המלונות הנוספים ברשת מיוצגים על ידי Utell Hotels and Resorts, המייצג כ-9,000 בתי מלון ברחבי העולם.
פעילות השיווק של רשת מלונות דן מתוכננת ומתבצעת על ידי המשרד הראשי בתל אביב. פעילות המכירות מתבצעת על ידי כל מלון ברשת באופן עצמאי, תחת ההנהגה של המשרד הראשי.
משרד מקאן יוניברסל משמש כמשרד הפרסום של רשת מלונות דן, כאשר פעילות יחסי הציבור מתבצעת על ידי רהב תקשורת. סו ניומן (Sue Newman) אחראית על יחסי הציבור של הרשת בחו"ל, וג'פרי וויל ושות' (Geoffrey Weill and Associates) מייצגים את הרשת בצפון אמריקה.
רשת מלונות דן מפעילה את שירות "Call Dan" – מרכז הזמנות מרכזי, המשרת את הציבור הרחב, סוכני נסיעות ותיירות ולקוחות עסקיים
שירותים עסקיים:
רשת דן מתגאה במגוון השירותים והפתרונות עבור אנשי עסקים המתארחים במלונותיה, הכוללים בין היתר טרקלינים עסקיים מאובזרים וציוד טכנולוגי מתקדם, ומאפשרים לאורחינו להישאר עם האצבע על הדופק העסקי בכל רגע נתון.
מבנה החברה:
בראש הנהלת מלונות דן מכהן מנכ"ל הרשת, שמדווח למועצת המנהלים. למנכ"ל כפופים ראשי האגפים המקצועיים: ארגון ומשאבי אנוש, כספים, שיווק ומכירות, אגף טכני (בינוי ושיפוצים), מזון ומשקאות, מערכות מידע, ביקורת פנים ומנהלי המלונות.
תפעול:
שיטת הניהול של רשת מלונות דן מתייחסת לכל מלון כמרכז עצמאי, הנמדד ביחס לתוצאות העסקיות והפיננסיות שהוא מציג. הנהלת הרשת, השוכנת במשרדים ברחוב הירקון 111 בתל אביב, מפקחת על בתי המלון באופן יעיל באמצעות המחלקות השונות, על מנת לוודא כי אלה עומדים בסטנדרטים הגבוהים וביעדים המקצועיים שמציבה הרשת עבור עצמה.
ההנהלה המרכזית של הרשת קובעת עבור המלונות את הסטנדרט המקצועי בו הם נדרשים לעמוד, ומציבה יעדים ברורים בכל תחום ותחום, במטרה להבטיח לאורחי הרשת את רמת השירות והיחס האישי להם התרגלו במלונות דן הנוספים. הרמה המקצועית הגבוהה הנהוגה ברשת מלונות דן מושגת על ידי הדרכות וסמינרים מקצועיים בהם משתתפים עובדי הרשת, בפיקוח מערך ההדרכה ברשת ובבית הספר לבישול "אורט דן גורמה". ומקנה לכל עובד ולכל מנהל ידע וכישורים כדי לממש את מרב הפוטנציאל המקצועי, המנהיגותי והאישי שלו.