בתי מלון עם מסעדות באילת זה דן!

מנהל הבלוג 25/06/2024

אילת מציעה חוויה ייחודית שמשלבת בין נופים עוצרי נשימה של ים סוף והרי אדום לבין מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות. אחד מהיתרונות הבולטים של העיר הוא האפשרות ליהנות מחוויות קולינריות מעולות בבתי המלון היוקרתיים באילת. בין בתי המלון הרבים, רשת מלונות דן מציעה חוויות קולינריות יוצאות דופן, הכוללות מסעדות ברמה הגבוהה ביותר.

 

לנפוש בסטייל: מלון עם מסעדה טובה באילת

מתכננים חופשה באילת ורוצים חוויה מיוחדת? מלון עם מסעדה איכותית זו דרך נהדרת ליהנות מחופשה מרגיעה ואוכל ברמה גבוהה בלי להתרוצץ בעיר או להוציא כסף נוסף על ארוחות. רשת מלונות דן ידועה בעולם הקולינרי העשיר שלה באילת, עם תפריטים מגוונים שמתאימים לכולם.

לרשת דן יש 3 מלונות באילת, שמספקים חוויה כוללת של נופש אמיתי: בריכות מרהיבות עם נוף לים סוף, ספא עם טיפולים מיוחדים, ופעילויות מגוונות לכל הגילאים. אבל הכוכב האמיתי הוא ללא ספק האוכל – המסעדות במלונות דן מציעות חוויות קולינריות ברמה הגבוהה ביותר, עם שפים מוכשרים ומנות שמשלבות טעמים מקומיים עם מטבח בינלאומי.

חוויה קולינרית במלון דן אילת

מלון דן אילת ידוע בזכות תפריט קולינרי עשיר שמציע חוויה שאין שנייה לה. המטבח של המלון, בניצוחו של השף אסף בוזגלו, מציע מגוון רחב של מנות מכל רחבי העולם. בין המסעדות שבמלון ניתן למצוא את דקוטה גריל-בר, מסעדת גריל-בר ומעשנת בשרים המציעה מבחר טעמים ישר מהברביקיו. המסעדה פתוחה 7 ימים בשבוע וממוקמת ברחבת הבריכה. נוסף על כך, חדר האוכל המרכזי של מלון דן אילת מציע מזנון עשיר במיוחד המשלב בין מגוון טעמים, צבעים ומרקמים. וכמובן, ישנה מסעדת "לובי סיאסטה" – מסעדה חלבית המציעה מגוון סלטים, פסטות, כריכים, חטיפים וקינוחים.

חוויה קולינרית במלון דן פנורמה אילת

מלון דן פנורמה מציע חוויה קולינרית מרשימה הכוללת ארוחות בוקר וערב מעולות, שפע של בשרים על האש ומזנון סלטים מגוון. בחדר האוכל דולפין תוכלו ליהנות ארוחת בוקר ישראלית מדהימה וארוחת ערב מפוארת המוגשת בסגנון בופה. נוסף על כך, תוכלו ליהנות ב-Bambou Bar, מזנון לצד הבריכה, המציע נתחי בשר ישר מהגריל ומגוון סלטים טריים ורעננים.

חוויה קולינרית במלון נפטון אילת

מלון נפטון אילת מציע חוויה קולינרית יוצאת דופן עם מגוון מנות ותפריט עשיר. במסעדת "פנורמה" תמצאו פינות בריאות, מזנונים עשירים ומנות מותאמות לבעלי רגישויות. "לובי פיראוס" הוא לובי חלבי המציע מגוון רחב של מנות חלביות ומשקאות, בעוד ש"The Snack Bar" הוא מזנון הבריכה המציע מגוון משקאות, קרטיבים וגלידות.

מסעדות מומלצות באילת

למי שמעוניין לגוון וליהנות ממסעדות מחוץ למלון, אילת מציעה מבחר רחב של מסעדות מומלצות. אנו ממליצים לכם לבקר בשתיים מהן:

מסעדת אולה

מסעדת אולה מציעה תפריט מגוון שמתאים לכל אחד. המסעדה מגישה מנות טבעוניות מושקעות, תפריט גריל עשיר, ותפריט סושי איכותי. המסעדה כשרה וממוקמת ברחוב התרשיש 7.

פסטורי

פסטורי היא מסעדה איטלקית ידועה ופופולרית באילת. המסעדה מציעה מגוון פסטות, פיצות, מנות דגים, בשר ופירות ים. פסטורי מציעה גם תפריט יין רחב ומנות ללא גלוטן. גם מסעדת פסטורי ממוקמת ברחוב התרשיש 7 סמוך למלון נפטון אילת.

הזמינו חופשה באילת

המסעדות במלונות דן באילת מציעות לאורחים חוויות קולינריות יוצאות דופן שמשלבות יוקרה וטעמים מגוונים. רשת מלונות דן ידועה בעולם הקולינרי העשיר שהיא מציעה בכל מלונותיה ברחבי הארץ, עם תפריטים מרשימים ומגוונים המותאמים לכל חיך. השפים המוכשרים של הרשת משלבים מסורות קולינריות מקומיות עם טכניקות בישול מודרניות, ומשתמשים בחומרי גלם איכותיים ועונתיים כדי ליצור מנות מיוחדות. הזמינו עכשיו חופשה באילת ברשת דן ותיהנו מרגעים קטנים של אושר, בין אם מתחשק לכם ארוחת בוקר עשירה עם נוף לים, ארוחת צוהריים קלה ליד הבריכה, או ארוחת ערב חגיגית במסעדת גורמה.