מלונות דן בחיפה עם בריכה מחוממת

מנהל הבלוג 26/05/2024

מחפשים יעד לחופשה משפחתית במלון עם בריכה מחוממת? חיפה, עיר הכרמל והים, מציעה מגוון אטרקציות ונופים, וקרוב לכל האטרקציות המבוקשות בעיר ניתן למצוא את מלון דן כרמל המציע בריכה מחוממת וחוויית אירוח בינלאומית בעיר הנמל הצפונית.

חיפה, אחת הערים היפות בישראל, היא יעד מושלם לחופשה משפחתית מהנה. מלונות דן בחיפה מציעים חוויית אירוח ברמה בינלאומית, עם שלל מתקנים ושירותים איכותיים כולל בריכה מחוממת במלון דן כרמל. בין אם אתם מבקשים להירגע עם המשפחה מול הנוף המרהיב או לחוות את מה שיש לעיר להציע, חיפה מבטיחה חופשה בלתי נשכחת.

מלון דן כרמל – בריכת שחייה עונתית מחוממת

מלון דן כרמל הממוקם במרכז הכרמל מציע לאורחיו בריכת שחייה עונתית ענקית וחדישה. הבריכה מחוממת, ומספקת חוויית שחייה מפנקת גם בימים הקרים. סביב הבריכה ישנו מתחם ישיבה מוצל בתוך המים. נוסף על כך, במלון דן כרמל קיימת בריכת שחייה עונתית מחוממת ומוצלת לפעוטות.

בנוסף לבריכות המחוממות, מלון דן כרמל מציע מגוון רחב של מתקנים ושירותים נוספים המעשירים את חוויית השהייה:

  • ספא מפואר עם טיפולים ועיסויים מרגיעים
  • חדר כושר מאובזר ומודרני
  • מגוון אפשרויות קולינריות
  • טרקלין עסקים עם נוף מהפנט

עם כל אלה ועוד, מלון דן כרמל בחיפה הוא הבחירה המושלמת לנופש משפחתי או רומנטי בחיפה.

אטרקציות בסביבת המלון

חיפה מציעה שפע של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. מלונות דן בחיפה שוכנים בלב מספר אטרקציות מרכזיות, הנה כמה מהן:

גן הבהאיים

גן הבהאיים, המוכר גם כ"הגנים התלויים", הוא אחד מהמקומות היפים והמרהיבים ביותר בחיפה. הגן מתפרס על פני טרסות מדורגות ומציע נופים פנורמיים מרהיבים של העיר והים התיכון. זהו אתר חובה למבקרים בחיפה.

טיילת לואי

טיילת לואי מציעה מסלול הליכה נעים על רכס הכרמל עם נופים מרהיבים של מפרץ חיפה. לאורך הטיילת פזורים ספסלים ופינות ישיבה, המאפשרים למבקרים ליהנות מהנוף ומהאווירה הפסטורלית.

מוזיאון טיקוטין לאומנות יפנית

מוזיאון טיקוטין הממוקם קרוב מאוד למלון דן כרמל, מציע חוויה מיוחדת למשפחות. המוזיאון כולל אוסף גדול של אומנות יפנית מסורתית, וכן מתקיימות בו פעילויות מגוונות לילדים כגון סדנאות נייר, יצירת בובות ועוד.

הזמינו נופש בחיפה עם בריכה מחוממת

חיפה היא יעד פופולרי ומומלץ בכל עונות השנה, ובילוי בבריכה המחוממת של דן כרמל לצד המתקנים והשירותים האיכותיים של המלון יספקו לכם רגעים קטנים של אושר בעיר הירוקה על הכרמל. הזמינו עכשיו נופש בחיפה לכל המשפחה, וגלו את האטרקציות הנפלאות סביב המלון ובכל רחבי חיפה.

רשת מלונות דן מפעילה שני מלונות בחיפה, על פסגת הכרמל, דן כרמל ודן פנורמה חיפה. גלו את המבצעים והדילים הבלעדיים למזמינים באתר חופשה בחיפה