Accessibility Statement
ערכי הנגשת השירות, הנגשת מבני המלונות והסביבה המלונאית לכלל אורחינו הם נר לרגלינו. יישומם שזור בפעילותנו המלונאית כולה.
אנו פועלים תדיר להדרכת עובדינו במתן שירות נגיש מכיל ומכבד ע"ב לומדות ונהלים ייעודים מעודכנים לצד ביצוע ביקורות שוטפות.
בנוסף, אנו מקפידים על העסקה הוגנת, מגוונת ופלורליסטית ומתן הזדמנויות שוות לכלל עובדינו. גיוון זה מתבטא - בין היתר, בהעסקת עובדים עם מוגבלויות מזה שנים ארוכות במגוון תפקידים במטה ובמלונות.
כמו כן, אתר האינטרנט של החברה ("האתר") כולל פירוט הסדרי נגישות בעמוד ייעודי וביחס לכל מלון, והוא הונגש בסיוע מומחים בתחום וכל עדכון ושינוי בו מתבצע בהלימה לנדרש בדין למען הנגשת המידע בו
גם לאורחים עם מוגבלות, לנוחיותם ולמקסום חווית הגלישה.
האתר עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 ותקן הישראלי ת"י 5568.
כמו כן בוצעה התאמה לדרישות הנגישות של ארגון W3C לרמה 2 (AA) ונבנה לפי התקן של W3C ל- CSS ו .HTML.
האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים שונים (כרום, מוזילה, edge) לרבות שימוש בטלפון הסלולרי. האתר נבדק בקורא מסך מסוג NVDA בגרסתו העדכנית ביותר.
כל הפעולות באתר ניתנות לביצוע באמצעות מקלדת באופן הבא: לחיצה על מקש Tab מעבירה לקישור הבא ולחיצה על מקש Enter מפעילה את הקישור. לחיצה על Shift-Tab מעבירה לקישור הקודם.
התאמות למשתמשים עיוורים – האתר מותאם לגולשים המשתמשים בתוכנות קורא מסך.האתר כולל:
- כותרות
- טקסטים חלופיים לתמונות
- חלוקת האתר לאזורי ניווט ואזור תוכן מרכז ואפשרות לדילוג ביניהם
- שימוש ב ARIA לשיפור יכולת הפרוש של קורא המסך
יודגש, כי אדם עם מוגבלות (על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998) יכול לפנות אלינו באופן ישיר בכדי שנסייע בהקראת והנגשת המידע המצוי באתר וכל מידע פומבי נוסף,
לרבות דיווחי החברה באתר ההפצה של רשות ניירות ערך ("המגנ"א") ובמערכת אינטרנט להודעות החברות של הבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ ("המאי"ה").
ניתן לפנות ישירות לרכזת הנגישות בחברה בטלפון 0547529802 או ב- 035203918 או בהגשת פניה /שאלה/בירור/ סיוע בדוא"ל: meital.barnea@danhotels.com .
אכפת לנו! למרות שאנו משקיעים מאמצים רבים להנגשת האתר, תוך הסתייעות באנשי מקצוע ייחודיים לנושא זה, יתכן שעדיין ימצאו דפים או תבניות באתר אשר נדרש לשפרם מבחינת הנגישות.
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה ו/או קושי, נבקשכם להודיע לנו בהקדם על מנת שנוכל להמשיך, לשפר ולהעמיק את הנגישות לכלל אורחינו.
הזמנות ניתן לבצע באתר וכן באמצעות מרכז ההזמנות בטלפון 03-7408988 (בימים א- ה' בין השעות: 08:00-19:00), בדוא"ל reservations@danhotels.com או בפקס' 03-7250718.
הנגשת שירות תיעשה לבקשת אורח גם באמצעות הקראה, הודעת טקסט (sms) ובכל אמצעי אחר שיידרש.
בנוסף, בכל שאלה ו/או בירור ניתן לפנות לרכזת הנגישות בחברה - עו"ד מיטל ברנע, בנייד: 0547529802 ובדוא"ל meital.barnea@danhotels.com.
אנו מחויבים ליישום עקרונות הליבה שלעיל ושזירתם באופן שוטף בכל ענפי פעילותנו ונשמח לקבל תגובות והערות במטרה תמידית לשיפור וקידום חווית האירוח במלונות החברה.
הזמנות ניתן לבצע באתר ההזמנות של החברה, באמצעות מרכז ההזמנות בטלפון 03-7408988 (הפעיל בימים א- ה' בין השעות: 08:00-19:00) בדוא"ל: reservation@danhotels.com ובפקס' 03-7250718.
הנגשת שירות תיעשה לבקשת אורח גם באמצעות הקראה, הודעת טקסט (sms) ובכל אמצעי אחר שיידרש.
בנוסף, בכל שאלה ו/או בירור ניתן לפנות לרכזת הנגישות בחברה - עו"ד מיטל ברנע, בנייד: 0547529802 ובדוא"ל: meital.barnea@danhotels.com
בכל שאלה ו/או בירור בכל הנוגע למרכז הכנסים במלון דן פנורמה תל אביב ניתן לפנות למר זאב קרן בטלפון: 03-5190146 או באימייל: Conferences.PanoramaTelAviv@danhotels.com
אנו מחויבים ליישום עקרונות הליבה שלעיל ושזירתם באופן שוטף בכל ענפי פעילותנו ונשמח לקבל תגובות והערות במטרה תמידית לשיפור וקידום חווית האירוח במלונות החברה.